Seznam produktů značky Uppercut

Uppercut je pojem používaný v boxe (hák). V 30-40. rokoch si mladý Willy O'Shea vyslúžil prezývku "Uppercut O'Shea" počas svojeho cestovania Austráliou, kde sa venoval boxu týždeň za týždňom približne 10 rokov. Už ako 15 ročný pricestoval v roku 1930 z Írska do Sydney. Napriek ťažkým časom a neľahkému športu si Willy O'Shea vždy dal záležať na svojom vzhľade. Stále mal so sebou čistú kravatu a tubu podomácky vyrobenej pomády. Willyho myšlienka žije dodnes pomocou Uppercut, austrálskej spoločnosti, ktorá si dala za cieľ to, aby si vyzeral tak uhladene ako vyzeral Willy v 30-tych rokoch.


Austrálska značka Uppercut je teda inšpirovaná nadčasovou érou začiatku 20. storočia a jej spirituálnym zakladateľom Willym O'Shea. Kombinuje tradičný prístup s modernou dobou. Vyrábaná len z tých najkvalitnejších surovín, Uppercut Deluxe prináša vysokokvalitné produkty pánskej starostlivosti pre domácnosti aj barbershopy.

Značka bola vytvorená kreatívnymi mozgami, záľubou a ťažkou prácou Luka Newmana a Steva Purcella, priateľov z detstva, ktorí milovali barberstvo, surft a skate. Newman sa zoznámil s barberstvom, keď s priateľom navštívil Oregon, kde budovali skate partky po ukončení školy. Za rohom, kde Luke žil bol old-schoolový barbershop. Každý deň sa pozrel dnu a obdivoval, akým je barberstvo nadčasovým remeslom, ktoré kultivuje komunitu. Vedel, že je to práca, ktorú by mohol robiť po celý svoj život. Vrátil sa do Austrálie a začal si hľadať svoju cestu.

Purcell sa venoval barberstvu vyše 13 rokov. Nenávidel školu a jeho otec mu povedal, nech si nájde prácu predtým, ako so školou sekne. Jeho brat potreboval ostrihať a miestny barber zhodou náhod vtedy hľadal posilu. Purcell po tejto možnosti hneď skočil a v remesle sa skutočne našiel. Vďaka spoločnému hladu po práci priložili Luke a Steve spoločne ruku k dielu a otvorili si svoj barbershop. Spočiatku barberstvo v Austrálii nebolo veľmi zabehnuté a často bolo aj zle pochopené ako kaderníctvo. Dnes už sú to len úsmevné staré časy. 

Uppercut vznikol ako frustrácia z podpriemerných produktov, ktoré nesadli ich barbershopu. Častokrát to boli produkty ako keby navrhnuté manželkám mužov a nie samotným mužom. To chlapcov naštartovalo vytvoriť niečo vlastné. Experimentovali s novými formulami a po roku boli pripravení pustiť do sveta Deluxe Pomade. Čo robí ich pomády na vlasy unikátnymi je práve to, že sú od barberov, ktorí ich používajú sami každý deň a neustále sa hecujú vyrábať nadčasové produkty a zlepšovať sa.

Názov značky pochádza od boxerského úderu Willyho O'Shea, ktorý bol starým otcom Newmana. Willy bol tvrdý chlapík, ktorého začiatky boli ťažké. Jeho motto bolo "ťažký začiatok znamená dobrý koniec".

Omlouváme se za nepříjemnosti.

Najděte znovu to, co hledáte